Hoe retourneer ik een artikel en hoe ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Onbeschadigde artikelen kunnen kosteloos binnen 100 dagen aan ons worden geretourneerd. Het aankoopbedrag storten we binnen 10 dagen na ontvangst van je retourzending terug.

 

Retourzending - stap voor stap:

  1. Plak de meegeleverde retoursticker op een doos of andere stevige verpakking en geef je retourzending af bij een PostNL-punt of DHL ServicePoint.
  2. Binnen 10 dagen na ontvangst van je retourzending ontvang je het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen voor je aankoop. Je ontvangt hier ook een bevestiging van per e-mail.
  3. Heb je geen retourlabel en -sticker ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, en houd je bestelnummer alvast bij de hand.

 

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Na het afronden van je bestelling duurt het 1 tot 4 werkdagen (ma-za) voordat je pre-owned items bij je worden geleverd. Je kan de zending volgen met de Track & Trace-code in de verzendbevestigingsmail.

 

Wat kost de verzending?

Zowel de verzending als een eventuele retourzending zijn gratis. Als je artikelen wil retourneren, kan dat kosteloos met behulp van de meegeleverde retourlabel en -sticker.

Een artikel is defect, wat kan ik doen?
Als een artikel van je bestelling defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via
service@zircle.nl. Om je reclamatie zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om foto’s van het defect bij te voegen, en je bestelnummer en een korte beschrijving van het defect te vermelden. We komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug tijdens onze openingstijden (ma-vr, 09:00-18:00).

Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt laten afleveren?
Ja, je kunt je bestelling ook bij een afhaalpunt laten afleveren! Kies hiervoor bij het afronden van het bestelproces de optie ‘Levering bij afhaalpunt’ in plaats van ‘Standaard levering’. Je ziet dan alle afhaalpunten, inclusief openingstijden, bij jou in de buurt.

In welke landen is Zircle actief?
Zircle is actief in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Polen. Je kunt je bestelling alleen laten afleveren in het land van waaruit je besteld. Zowel de verzending als een eventuele retourzending zijn gratis.


Hoe betaal ik voor mijn bestelling?
Je kunt voor je bestelling betalen via PayPal of creditcard. Nadat je betaling is voltooid, ontvang je hier een bevestiging van per e-mail.

 

In welke staat bevinden de artikelen van Zircle zich?

Ons motto is ‘tweedehands, eerste keus’. Al onze artikelen zijn pre-owned merkkleding, en worden zorgvuldig beoordeeld op kwaliteit. We bieden alleen artikelen aan die in goede staat zijn, zonder gebruikssporen of defecten.

 

Een artikel is niet meer beschikbaar, hoe komt dat?

We bieden alleen losse artikelen aan, waardoor het kan voorkomen dat een artikel binnen korte tijd niet meer beschikbaar is. Wel voegen we dagelijks nieuwe artikelen toe. Het loont zich dus om regelmatig even een kijkje te nemen!

 

Waar kan ik de afmetingen van een artikel zien?

Helaas kunnen we momenteel nog niet alle artikelen voorzien van afmetingen, zoals mouw- of schouderlengtes. We zijn hard aan het werk om je in de toekomst van meer artikelinformatie te kunnen voorzien. Bij twijfel kun je een artikel bestellen en thuis aanpassen. Zit het artikel niet helemaal goed, dan kun je deze gratis retourneren.

 

Waar kan ik informatie vinden over het materiaal van een artikel?

Helaas kunnen we momenteel nog niet alle artikelen voorzien van informatie over het materiaal. We zijn hard aan het werk om je in de toekomst van meer artikelinformatie te kunnen voorzien. Bij twijfel kun je een artikel bestellen en thuis aanpassen. Ben je toch niet helemaal tevreden, dan kun je deze gratis retourneren.

 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via service@zircle.nl. We komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug tijdens onze openingstijden (ma-vr, 09:00-18:00).

 

Waar komen de artikelen van Zircle vandaan?

Alle artikelen zijn afkomstig van Zircle-gebruikers. Het verschil tussen aankoopprijs en verkoopprijs zit ‘m in de kosten voor professionele artikelfoto’s, artikelinformatie, een grondige kwaliteitscheck, verpakking en logistiek.

 

Hoe kan ik mijn inloggegevens aanpassen? 

Je Zircle-account is hetzelfde account dat je voor Zalando gebruikt. Het wijzigen van je gebruikersnaam of wachtwoord daarom alleen in je Zalando-account. Log in op www.zalando.nl en pas je gegevens aan onder ‘Mijn gegevens’.